Workshops en presentaties

Workshops en presentaties

[cs_section style=”margin: 0px; padding: 45px 0px; “][cs_row style=”margin: 0px auto; padding: 0px; ” inner_container=”true”][cs_column style=”padding: 0px; ” fade_animation=”in” fade_animation_offset=”45px” fade_duration=”750″ type=”1/1″][cs_text]Sponsoring is van oudsher één van de belangrijkste inkomstenbronnen van sportverenigingen. De laatste jaren is sponsors vinden en behouden steeds moeilijker geworden. Bezuinigingen van gemeenten, dalende kantineopbrengsten en stijgende kosten dwingen ook atletiekverenigingen om sponsoring serieus te nemen.

  • Maar hoe pak je dat aan?
  • Hoe zorg je dat je bedrijven voor sponsoring van jouw vereniging weet te interesseren?
  • Op welke manier organiseer je dat?

Het bedrijfsleven heeft betere tijden gekend en verenigingen moeten daarom echt een tegenprestatie leveren om bedrijven over de streep te trekken.

De huidige tijd vereist een nieuwe aanpak.

Marco Knippenberg helpt met SportmarketingNL al sinds 2010 met succes een groot aantal verenigingen met een totaal vernieuwende benadering van sponsoring. De tijd van alleen maar gunnen is voorbij.

Tijdens de workshop of presentatie, bedoeld voor bestuurders met een directe link met sponsoring: voorzitters, penningmeesters, commissarissen sponsoring, communicatie en pr, leer je op een nieuwe manier naar je eigen vereniging te kijken en deze nieuwe visie efficiënt en slim in te zetten om nieuwe sponsorinkomsten te genereren.

Met concrete adviezen, ideeën en inzichten verlaten de bestuurders de zaal. Ze kunnen direct aan de slag!

Het is geweldig om met een echt goed verhaal een bedrijf te benaderen. Dan is sponsorwerving eenvoudig en bovenal leuk![/cs_text][/cs_column][/cs_row][/cs_section]

Subscribe Our Monthly Newsletter